Užij Okuse Rogle - Nadgradnja razvoja in trženja blagovne znamke Okusi Rogle
Užij Okuse Rogle – Nadgradnja razvoja in trženja blagovne znamke Okusi Rogle
V sklopu aktivnosti turistične destinacije Rogla-Pohorje, ki jo sestavljajo občine Oplotnica, Slovenske Konjice, Vitanje in Zreče, se je v preteklih letih oblikovala blagovna znamka Okusi Rogle. Namen blagovne znamke Okusi Rogle je povezati kakovostno kulinarično ponudbo, ki izvira iz tradicije tega območja in lokalno pridelanih živil in izdelkov. Zato smo se vodilni partner LTO Rogla-Zreče GIZ
In projektni partnerji Unitur d.o.o., Splošna knjižnica Slovenske Konjice, Občina Oplotnica, Občina Vitanje in Društvo kmetic Zarja Slovenske Konjice – Zreče združili v projektu Užij Okuse Rogle.
Namen projekta je nadgraditi dosedanje stanje blagovne znamke in ponovno obuditi aktivnosti v zvezi z delovanjem le-te, kot tudi ocenjevanje za pridobitev znaka kakovosti Okusi Rogle in povezovanjem ponudnikov s pomočjo vzpostavitve in nadgradnje sistema ocenjevanja produktov ter vzpostavitvijo mreže ponudnikov, da se bodo tudi ponudniki med sabo lažje povezali in sodelovali. S pomočjo izvedenih strokovnih delavnic bomo ponudnikom pomagali pri pridobivanju potrebnega dodatnega znanja. S pomočjo ocenjevanja produktov in prireditev ter storitev bomo pridobili nove ponudnike, ki bodo lahko prejeli znak kakovosti Okusi Rogle in bodo tako lahko povečali svojo dejavnost, začeli s proizvodnjo novih izdelkov ali storitev, razvijali svojo inovativnost in bodo kot takšni tudi promotorji tako blagovne znamke kot tudi destinacije nasploh. V sklopu projekta bomo oblikovali celostno grafično podobo BZ Okusi Rogle ter oblikovali celostno podobo embalaže in ostale aplikacije za označevanje produktov, ki bodo pridobili znak kakovosti. Izdelali bomo kulinarični vodnik ter promocijsko brošure, s promocijo preko različnih medijev in družbenih omrežij bomo obveščali lokalno in širšo javnost o poteku in rezultatih projekta, promovirali ponudnike ter njihove produkte z znakom kakovosti Okusi Rogle, nadgradili pa bomo tudi tradicionalne prireditve na območju vseh štirih občin s kulinarično ponudbo jedi in pijač ter pridelki, izdelki in rokodelskimi izdelki z znakom kakovosti.
Pričakovani neposredni rezultati projekta: celostna grafična podoba blagovne znamke, vzpostavljen sistem prodajne verige lokalnih izdelkov in prodajnih mest v lokalnih turistično informacijskih centrih in pri turističnih in gostinskih ponudnikih, nadgradnja tradicionalnih prireditev v občinah s kulinaričnimi prireditvami, s pomočjo različnih promocijskih orodij dvig prepoznavnosti blagovne znamke.
Odobreni znesek sofinanciranja ter stopnja sofinanciranja: do 20.607,36 € oz. v višini 85 % skupnih upravičenih stroškov operacije.
Obdobje izvajanja aktivnosti: 1.3.2018 – 6.5.2019.
Projekt se izvaja v sklopu Programa razvoja podeželja Republike Slovenije 2014 – 2020 in sta ga odobrila LAS »Od Pohorja do Bohorja« in Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja (ARSKTRP) ter je sofinanciran iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP).